Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeWsk'i były źle! traktowane jeździły na fatalnym paliwie, oraz zamiast oleju eksploatowane były na smarze z ropą wymieszanym itp. itd. ;) Jeśli ktoś dbał to zjeżdżał całą Polskę i nie miał przestojów. Problem z wsk-ą był taki, iż stanęła w rozwoju, a inni nie i tyle... Ps Dobrze zrobiona czt. utrzymana WSK'a na dzisiejszych świecach, filtrach i olejach oraz benzynie, objeżdża te china-wynalazki ;) Nawet moja M06-64 :) jak ją przewietrzam gdy nie latam thunderace'ką. Natomiast Junaki i Romety nie można wrzucać do gara z tandetnymi chinolami, są trochę lepszej jakości części w nich montowane, więc mają zauważalnie lepsze osiągi porównywalne z Tajwanem albo i lepsze nawet czasami. Ale do Yamy, Hondzi czy Suzi to im dalej niż bliżej, więc do 125-ki wolałbym dorzucić te 3-5 tysi, niby dużo, ale za 11-15 tysi można kupić ORYGINALNY TRWAŁY MOTOCYKL, a nie się łudzić ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza